Har lillasyster Josefin på besök idag:) ef...

dsc01011 (MMS)

Har lillasyster Josefin på besök idag:) eftersom jag var ledig idag så mötte jag henne på stationen imorse. Vi gick och tog en kaffe och gick en sväng på stan. Sen åkte vi hem till mig och hängde bara och käka lite mat. Nu ska hon strax träffa pontus på stan och jag ska hem till kasia på lite tjejkväll.. Josefin e alltså min jennys lillasyster men varit lite som min också. Men vi pratade nu om att vi inte setts på ca 4år och det är helt sjukt:) men de känns ändå som igår:) puss hej


Kommentarer
Postat av: josefin

det var fint att ses. kommer ju bli igen i februari! :D

2010-09-02 @ 11:01:56
URL: http://josefinerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0