Hittade detta doftljus när ja var i sundsv...

dsc00998 (MMS)

Hittade detta doftljus när ja var i sundsvall i helgen och dra mig baklänges va himla underbart gott de luktar. Så nu måste ja be rickard köpa med sig fler när han kommer ner:) vet e tusan varför de heter party, för inget party jag varit på i mina dar har luktat sådär gott. Å de är inte några partyn jag varit på i mina dagar :) säkert kanske fler än dom flesta, ha ha. Vindarna vänder tydligen, för nu är det ju nästan alldeles för lite party för min del istället:) men jag är som en påse full me nöjd i ändå:) ja vandrar ju på lyckliga gatan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan han köpa med ett åt mig också så jag får testa? :)

2010-08-19 @ 14:30:38
Postat av: Anonym

från kasia:P

2010-08-19 @ 14:31:27
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det? KRAMEN från Yvonne :)

2010-08-20 @ 12:41:02
Postat av: Anonym

På lagerhaus köpte jag det, i birsta :) Kram

2010-08-21 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0