Te, min bästa vän för tillfället:s de enda...

dsc00937 (MMS)

Te, min bästa vän för tillfället:s de enda jag fått i mig idag är te. Har aldrig varit så dålig någongång tror jag. En riktig monsterförkylning satt sig på mig. Har legat exakt hela dagen och kvällen. Febern gjorde att ja inte orka stå på benen ens. Så de blir inge sundsvall för mig imorgon tyvärr:( istället kommer mamma och hämtar mig imorgonbitti. Inte roligt att va själv när man bara yrar av febern. Men Rickard kommer å hämtar mig på tisdagkväll om jag mår bättre iaf. Nu ska jag lägga mig i soffan å kolla på en film å hoppas jag somnar om. Rolig början på semestern:s el inte. Puss och kram från sjuklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0