Omogen och Trött =)

Hmmm, va har hänt idag då tro.. Jobbat förstås, sen fikade jag på mingel & bar med Frippe. Tog äntligen mod till mig å berättade att jag åkt raggarbil i sundsvall, haha..
Okej, det där var internt och ni förstår förstås inget av det, men jag var bara tvungen att skriva det :)
Tog en promenad när jag kom hem, sen har jag bara gjort saker som jag vela ikväll.. Heeeelt ensam =) Precis som jag vela.. Hör å häpna :)
Jag satt på balkongen å läste min Andreas Carlsson bok å drack kaffe, sen tog jag ett lååååångt bad :) Sen kollade jag på Sex and the city 2- igen!!! haha
Å va är det för tjafs som vissa säger att den inte alls var bra! dom måste va galen.. Den e ju hur bra som helst ju =)
Mr Big är ju faktiskt de hetaste som gått i ett par skor :O
jajaja, förutom mr Tall då =)
 Hur som helst så är de inte slut på sex and the city än, det går ju mellan elva å tolv på kvällarna så det är vad jag gör nu :)
Ska lägga mig i sängen å läsa lite till nu tills jag ska nanna..

Även om detta är jättepinsamt så tänker jag berätta de ändå :)
Något väldigt omoget jag nyss gjorde, haha..
Jag var lite grinig och trött och Rickard skickade ett sms att min parfym som jag tappade bort när jag var hos han i sundsvall sist (kom ihåg att jag tappade den mitt i fyllan och villan, helt och hållet mitt eget fel alltså) inte låg i Niklas bil..
Då skriver jag: äh jag får väl dra in på några tågresor till sundsvall då, och köpa en ny!!!!
VA????? va kom den ifrån liksom.. hahaha..
Tur att han är så lättsam å söt, så han satt förmodligen hemma å skratta åt mig bara och slog bort de sen =)
Även om jag är en stolt tjej, ¨så måste jag ändå säga att visst är det väl en typisk tjejgrej att vräka ur sig nåt sånt? PMS el inte? :)
Haha, ja men man måste väl dela med sig av sina sämre sidor också:)

Opps höll på att glömma bort.. Fick ett otroligt fint å glädjerikt MMS imorse på jobbet av Vonssan.. På en nykläckt lite färsking :) hon fick en son strax innan 2 inatt..
Så himla söt..
Grattis igen till dig Vännen och Robert..
Kan knappt bärga mig tills nästa gång jag kommer och får hålla den lille :)

Näe nu är det verkligen bedtime..
Puss och Godnatt
mys
I MISS MY GALS :) MY GETWELLGANG <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0