Nattens fjäril :)

Idag har varit en bra dag.. En av dom bättre sen semestern, å då menar jag av dom dagarna då jag inte gjort så mycket mer än jobbat.. Dom dagarna med Rickard å mitt kryagäng är oslagbara..
Har inte gjort nåt speciellt, utan jag har nog bara börjat hajja läget att semestern är slut och att vardagen inte är så farlig =) haha
Jag och Nathalie har hängt hemma hos mig, ätit mat och spelat kort..
Mest Chica men också lite plump :)
Hon åkte precis och jag kollar på sex and the city som vanligt.. Sen ska jag försöka läsa i vettig tid, för inatt låg jag och läste alldeles för länge så jag var toooktrött imorse.. Men boken är så sjukt bra att de knappt går att sluta, läste ända fram till ingången på jobbet imorse =)

Älskar när en bok är en riktigt bra bok och det blir sådär att man inte kan sluta läsa :)
Men å andra sidan är ju andreas carlsson en av mina förbilder.. Önskar mina låtar kunde framföras av artister som hans..
 
Äh borsta tänderna å göra sig redo då kanske..
Natti natti mina vänner..

Åh förresten, efter min jobbhelg nu i helgen har jag 2 superroliga helger framför mig:)
Först Julles 25års fest, och sen ska jag å Rickard ut till Helenas stuga, där allt det underbara började :)
En helhelg men kräftskiva, och mina underbara vänner och mina andra två favoriter som jag börjar sakna nu:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0