GLÖGG OCH BECK :-) Å PERSBRANDT SÅKLART.. ...

2010-12-05_22_06 (MMS)

GLÖGG OCH BECK :-) Å PERSBRANDT SÅKLART.. Ett perfekt slut på söndagen tycker jag :-). Har varit i stan å fikat me tjejerna å sen tog jag ett bad och lyssnade på lite julmusik. Christer Sjögren ska de va. Älskar hans röst å speciellt jullåtar. Kanske för att jag växt upp me en mamma som älskade honom å de blev alltid mycket julmusik me honom :-) längtar väldigt mycke hem till familjen nu. December månad e alltid tyngst att va ifrån dom.. Tur jag har en familj på jobbet också i mina arbetskamrater.. Ja i vissa iaf, dom flesta.. tycker vi extra mycket om :-) ha en fortsatt fin söndag alla. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0