Godnatt alla kära vänner.. kl är alldeles...

Godnatt alla kära vänner.. kl är alldeles för mycket nu.. Men jag, Tessan och Dessan har suttit uppe å kollat på dear John.. Kevin somna på soffan för han vela sova med mig. Åh som jag kämpat nu en halvtimme. Ni vet när man är så trött så man bara skrattar å skrattar å skrattar, så man har absolut noll krafter i armar och ben.. Å jag skulle försöka bära in lillprinsen till sängen. Men varje gång jag skulle lyfta upp han så fick jag lägga ner han igen.. Å de hjälpte ju inte att Tessan stod bredvid å skratta så hon grät :-) tur att Kevin e sjukt svårväckt.. Men nu äntligen e han på plats.. Han ligger mittemellan mig å Tessan nu :-) å snarkar så sött i mitt öra.. Tänk va söt han är.. När man tittar på ett barn när dom sover händer de mycket i hjärtat. Varje liten skällning under dagen då han varit vrång el skrikit åt Ullis ger mig plötsligt dåligt samvete :-). Nä nu ska jag lägga armarna om han och sova <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0