Mattan å jag börjar kolla på film nu när a...

2010-12-31_01_17 (MMS)

Mattan å jag börjar kolla på film nu när alla andra slutar kolla på film.. :-) vi är ute i styvje nu. Har kollat på småstadsliv firar jul med brorsan å Matilda.. Men brorsan var lite schleten efter 3 veckors festande i thailand så han har gått å lagt sig :-) har varit en bra dag idag då jag fått umgåtts med Johanna och Matilda.. Fick fina julklappar också.. Kommer nog bilder sen. Matilda har tatuerat in Johanna på handleden.. Jättefint.. Mattan å jag sitter å funderar på om vi ska blunda å sätta fingret på kartan och dra dit å fira nyår imorgon :-) vi får väl se.. De var meningen att Rickard skulle komma hit å fira med mig, men jag har varit så osäker hela tiden på va jag ville göra så vi sket i det. Vet inte om de är så smart heller.. Nån gång måste vi kanske sluta upp.. Som Kasia alltid säger till mig- ta bort de gamla Linda å släpp in lite nytt. Hon är klok hon min pulki.. Aja nu ska vi se filmen.. En skräckis.. Om ni funderar på bakgrunden på bilden så är brorsan mitt i rust :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0