Pappa hemma hos födelsedagsbarnet :-) kala...

2010-12-08_23_05 (MMS)

Pappa hemma hos födelsedagsbarnet :-) kalaset har varit jättemysigt med nära och kära.. Stressade nästan sönder idag för att jag skulle hinna med kvart över fyra tåget. Jenny hämtade mig på resecentrum så åkte hon jag och Doris till mamsen. Surprise.. Mamma vart jätteglad. Jag hade ju sagt att jag inte skulle komma.. Jag skickade tom texten från låten "den stora dagen" med vikingarna på sms till henne. De handlar om hur barnen överger mamman på födelsedagen en efter en.. Haha där lurade jag henne allt.. Nu har alla åkt hem och jag å mamma å pappa sitter å myser på lite glögg.. Kvalitetstid kallas de här :-) måste säga att jag har världens bästa chef oxå som lät mig få ledigt imorgon så jag kunde åka hem å fira mamsen.. Annars hade nog jag mått riktigt dåligt om jag inte kunnat åkt hem.. Ni vet ju hur jag är.. Känslig ända ut i fingerspetsarna :-). Puss och godnatt mina fina fina fina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0