fy skäms på mig..

Det är hela 2 veckor sen jag senast skrev.. det är ju skamligt!!
Förlåt mig..
Tror jag tröttnat lite på att skriva här faktiskt.. Aldrig någon som kommenterar längre, så då kanske det inte är någon som läser den ens..
Fast å andra sidan skriver jag ju mycket för min egen skull också, men man vill ju ändå ha lite läsare :) fast dom trogna läsarna är ju kvar iaf för att dom får jag skällning av när jag inte skriver :))
Vad har jag gjort de senaste 2 veckorna då som kan vara värd att skriva om..
Jobbat mest och lekt med vännerna.. förra veckan blev de rätt många kaffestunder på waynes efter jobbet.. Med Sanna, Kasia, Nathalie.. Och med Karin och Lisa en dag också.. Har även lekt med Kroglund.. Kul att han kommer på besök lite då och då också =) För dom som inte fattat det där med Kroglund, så e de Micke Skoglund jag pratar om, hahaha..
Just ja, var ju även på fest förra lördagen och sen krogen och det var ju inte igår jag gjorde det här på hemmaplan.. Tror inte jag varit ut i Gävle sen Juli innan dess :)
Vi var iaf på fest hos Lisa, det var jag, Karin,Jenny, Lisa och Nicole.. Så det blev till att prata engelska hela kvällen:)
Men de funkar ju det också.. haha..
Vi hade iaf hur kul som helst.. Roligare än på länge..
Tack tjejer för det :)





Har egentligen en massa skoj att berätta också, riktigt roliga saker men det måste väntas ett tag till :))
Så håll koll för de kommer inom kort :)
 Det bästa den senaste tiden är helt klart min Lasse kryssning i måndags :)
Åh va kul jag hade..
Det var jag, syster, min chef Ewa och Irene på jobbet som åkte, och så hoppade Marie och Shirin på i sthlm..
Ewa och Irene vela se med egna ögon vad de är jag åker på hela tiden, vad som gör mig så glad haha..






Fick en present av Erik Grönwall också av Marie:) stolt..









Jag och syster tokar oss i hytten :)
Älskar dig min älskade syster, du är bäst!! <3


Näe nu ska jag sätta mig och skriva lite seriösare saker tills det är dags att sova :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0