Onsdag/torsdag

Jaaa va ska jag skriva nu när jag sitter i trötthetens lilla dimma.. Ni vet jag är sådär halvtrött men ändå inte så trött att jag vill sova.. Min stora last, att när jag är ledig dagen efter vill jag gärna sitta uppe och mysa långt in på morgonkvisten.. Då sitter jag med mitt te, mina ljus och skriver, tittar på film, lyssnar på musik omvartannat:)

Nu skriver jag på en låt jag påbörjade för några månader sen, som kan bli riktigt bra.. Och nu bara för att jag fått ett riktigt roligt erbjudande :) ¨så är de lite torka.. Som vanligt när de börjar sätta fart i skrivarnerverna :)
Marie, du har stoppat in en massa fjärilar i min mage nu:)))
Men å andra sidan är du och har alltid varit världens bästa Marie, som alltid ställer upp och fixar och trixar, så jag förlåter dig för denna underbara gest =) haha

Anyway.. Jag är så himla glad och lycklig just nu :)
Så mycke possitivt som hänt den senaste veckan..
Den 25 januari är det dags för min kryssning igen.. Lasse B kryssningen :)

Åhh nu är det min favoritreklam på tv.n.. norrlands guld:) dom e så mysiga! men så e dm ju norrlänningar också =)
I helgen ska jag gå ut på krogen oxå, det var inte igår =) el i förrgår..  (ja vet att jag festat en vecka i vemdalen, men nu menar jag krogen-krogen, hemma i gävle) de ska bli skoj =) Måste shoppa lite nya partykläder på fredag..

Aja, nu ska jag värma en till kopp te och se på 2 1/2 män :)

Älskar er! mina finafina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0