Empty room

Ja nog känns det tomt nu allt. usch!
Efter dessa magiska dagar med alla tjejerna (kryagänget) bröllopet..
Och så åkte rickard hem idag till råga på allt..
Helgen med mina tjejer och Rickard betyder så oerhört mycket..
Nu sitter jag hemma hos syster.. Hon och barnen sover, Pelle kollar på film här bredvid.
Tror jag ska ta mig en kvällspromis runt grundvik, mitt älskade barndomsområde sen sussa..
Imorgonbitti ska jag ut till Helena i stugan.. Sola och andas in lite till skärgårdsluft innan det är dags att åka hem till Gävle igen.. På måndag är det slut på semestern.. Dessa 3 veckor har gått alldeles för fort :(
På fredagmorgon åker jag, mamma, syster och min bästaste Jenny hem till mig, dom ska va hos mig i helgen!

Just ja, Jag Jenny Rickard och Fredrik var ju ut till Stenö på quissen igår.. Väldigt mycket folk och mycket trevligt.. Sista stunden gick jag å Rickard ner på stranden och satt oss och precis när vi sitter där ringer Helena och frågar om vi är kvar på stenö och bad oss titta rakt ut över havet och upp på himmelen för hon och Robin hade skickat iväg en varsin svävande brinnande lykta som en hyllning för kärleken och deras stuga ligger ju rakt över.. va? hur fint tro ni inte de kändes då.. Sen innan vi åkte hem dansade vi en dans på stranden till en fantastiskt fin låt uppe från quissen :) Så ni kan ju förstå att kvällen var fin och kärleksfull =) Blivit bortskämd denna helg och vecka med Rickard nu..

Saknar redan Rickard hemskt mycket.. <3
Söderhamn/Gävle <3 Sundsvall = jobbigt men sant hahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis!!



Hur kunde du hitta mig :) Vad roligt! Har varit här och kikat jag med. Du är lika go och glad med vännerna som alltid!!

Längesen man var på Stenö, men kul var det. Ha en fortsatt härlig semester... KRAM från vonssan!!

2010-07-15 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0