gröna granna sköna sanna sommar :)

Ja, nu har första veckan gått på min semester!! shoop va fort den gick! Har fortfarande ont i axlar armar och ben, men får ju ändå chansen att vila.. Var till Lotta så hon fick styra lite med mig, så de känns ju bättre!
Midsommar var jättetrevlig hos Johanna och Julle i Bergvik.. Mycket goa vänner..
Sen har jag varit mycket med syster och barnen också! Plus att jag hunnit med att vara med min äldsta och bästa vän Helena i hennes stuga.. Älskar att vara där, det är så otroligt mysigt och fint där vid havet..
Vi åkte båt och bara mös..

Först lite midsommarbilder :)














Mysbilder från Helenas stuga :)







Mysiga orn :)




Mamma och pappa och jag åkte hem hit till mig i gävle i fredags morse.. Dom ska vara här en vecka med mig nu.. Underbart! <3
Igår (lördags) morse åkte jag och Karin till furuvik för att va med på furuviksdagen med jobbet! Och det var ju varmaste dagen.. Ni kan tro det var hett :) Men vi gick ut på furuviksbryggan med våran matsäck å la oss.. Sen gick vi runt lite och köpte lite glass, och gick lite i bodarna.. Jag shoppade ju såklart där också :) En jättefin kudde till min soffa bla.. Men lite virkat på och så med sveakronan,, Superfin..
 Lite bilder :)







Just nu är klockan halv ett på söndagsnatten och jag och mamsen sitter ute på balkongen och myser med tända ljus och surrar.. Så svalkande skönt de är efter denna heta dag =)
Papsen gick och la sig för en stund sen..
Vi ska väl också krypa ner strax antar jag..

Snart är det dags för bröllop också.. :) Längtar..
Min älskade Rickard ska också vara med, så det blir nog perfekt..

Puss och kram min fina
Hörs snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0