Kvällsro..

Soffan, en kopp ingefära te och sex and the city.. Tjejerna åkte hem strax innan det började..
Reklam nu..
Imorgon är det Fredag och sen har jag åter en ledig helg..
Mamsen, syster och brorsdotter Johanna kommer då. Vi ska ha tjejmys bara och dom ska sova över och sen på lördag ska vi ut på köpis och ikea.. Sen bär det av hem till Söderhamn. för Moster ska ha en liten släktfest i sin kollonilott :) Det blir mysigt..
Fast just nu känns det som att de enda jag vill göra är att åka till Sundsvall..
Saknar han!
Vi har snart känt varann i fyra år.. Minns första dagen jag såg UPP påhonom och tänkte: oj han är nästan lika lång som Lasse B :)

Saknar mitt kryagäng också..
Snacka om att älska folk på avstånd :)

näe nu är det natta..

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0