On the road:)

Japp nu sitter jag i bilen med mor och far på väg hem till söderhamn:) haft en underbar vecka hemma i gävle me hela familjen hemma hos mig. Syster och barnen åker framför oss.. Har lite fjärilar i magen. Ska ut direkt nu till helenas stuga, där vi alla gamla tjejer ska träffas för att fixa inför morgondagens bröllop plus att vi ska ha lite möhippa och vi tillsammans har aldrig varit och kommer aldrig vara annat än galet :) blir åka båt och massa tok. Sen imorgon kommer Rickard. Min gobit.. Då ska liksom min allra bästa vän gifta sig och jag ska va brudtärna. Det kommer bli så mycket kärlek denna helg.. Oj oj oj. Lovar att uppdatera under dagen och kvällen. Puss kram och massa kärlek. lindhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0