Pustat ut lite

Ja nu har jag väl pustat ut.. Denna helgen har varit helt underbar! Fredagen ute på ön ed alla tjejerna min.. Och bröllopet! Åhh herregud alltså.. Grät gjorde jag ju så klart.. Min Helena är helt klart den vackraste brud jag sett i hela mitt liv.. Trots att allt var väldigt enkelt så var de så stort..  Hela kryagänget sov kvar, vi festade till halv fem på morgonen.. Sara åkte hem till stockholm igen samma dag med tanke på att hon är höggravid så vill hon ji va hemma i lugn och ro..
Jag och Rickard stannade kvar i stugan på söndagen också med Helena och Robin.. Myss.. Låg nere på en filt på bryggan och bara mös..
Sen har vi bara softat runt, inatt sov vi hemma hos Jenny och Fredrik så vi får umgås lite med dom.. kväll ska vi nog till stenö på quissen.. Jag Jenny Rickard och Fredrik..
Sätter in lite bilder nu bara så skriver jag lite mer senare!1 :)
Pöss pöss'










Lägger in en låt som alltid kommer att förknippas med denna helg..
Kärlek'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0