Simply the best =) <3

Nu har tjejerna åkt hem och jag borde sova, men jag ligger här i sängen och kan verkligen inte!!
Har iaf klarat av första dagen på jobbet efter semestern.. Varmt var det och trögt gick de, men de gick iaf! Tur man har bra arbetskamrater så går det lite lättare :)
Missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb, men har så mycket i hjärtat just nu som gör att jag bara vill backa tiden tillbaka 2 veckor hela tiden.. Grymt svårt att komma igång i vardagen när man haft tidernas bästa semester!
Men på fredag åker jag iaf till Sundsvall till min bästaste Rickard över helgen:)
Vi ska umgås med Min Jennsie Eriksson och Ricki också..
Så det ska bli himla skoj.. Hoppas veckan går fort! ;)
Tänkte bara egentligen lägga in lite mer bilder från semestern, så jag gör det nu.. Sen MÅSTE jag bara sova :)
 



Vet inte riktigt vad Rickard försöker med här eller vad som hänt med frisyren :)




Bruden simmar ut med klänningen och hela kittet =)

mys

lov

Min vackra vackra Helena.. And she loves the sea :)

åpo
Brudbuketten som Micaela gjorde, såå himla fiin


Johanna och Trevors otroligt fina Emma..


Kortet till presentkorgen från oss kryor :)




Rickard och min söta Denise <3


Mina tre  (egentligen fyra om man räknar med mitt gudbarn) ;) Essklingar: Rickard, Fredrik och Jenny.. (& loyden) Älskar er såå mycket!
Tack för bästa semestern ever :)

Näe nu ska jag säga natti natti till Rickard så jag gör det till er med :)
Pösseli pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0