Tjenare Bloggen

För att citera en mycket rolig vän till Rickard: Tjenare bloggen, hur är det? haha

NU är jag hemma i Gävle igen.. Ligger här ensam i min säng och de känns som att jag lätt skulle vilja bli bortskämd att sova med Rickard :)

Det är jobbigt att åka från nåt så underbart som Rickard.. För även om han är kärleken så är han verkligen min bästa vän också..
Vi kan prata om precis allt.. kan ha så jäkla kul tillsammans och samtidigt också bara vara utan att göra nåt men ändå känns de bra med..

Sånt växer inte på träd..
Usch jag känner mig lite sentimental nu.. Kanske borde jag sova bort alla tankar och funderingar..
Stora förändringar och stora kliv som kanske är ett måste..

Ja jag sover istället.. Jobba imorgon.. Ge mig en rolig dag på jobbet!! :)



Godnatt mina fina!! Älskar er min nära och kära!!
Mitt hjärta skriker efter er nu:
Rickard
Helena Jonsson Källgren
Johan Sandelin
Sara Schmidt
Robin Jonsson
Johanna Holm
Mikaela Pettersson
Per-åke Johansson
Lina Danielsson
Älskar er!!
FÖR EVIG KÄRLEK <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig också, är så glad att du har träffat en sån fin kille som Rickard <3 Puss vännen!

2010-07-26 @ 01:42:03
Postat av: Vonssan

Hej Linda, så himla kul att träffa dig i helgen, hoppas du hade roligt! Kom snart igen... Massa kramar från mig.

2010-07-26 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0