Kan inte annat

kan inte annat än skratta åt mig själv :) Jag är så dålig på att uppdatera denna blogg, och varje gång lovar jag att förbättra mig!! Konstigt! Jag brukar alltid hålla vad jag lovar ju..
Idag är jag ledig, för jag har jobbat helg! Och nu sitter jag å väntar på att Emilia ska komma, så då har jag ju lite tid över =)
Har ju gjort en hel del roliga saker sen sist jag skrev.. Haft överraskningsfest för myskarin som fyllde 25 den 20 maj.. och sen har systér och barnen varit här förra helgen.. Alltid lika mysigt!! I lördags hade vi personalfest hemma hos Irene.. inte för hela scandic utan bara för våran avdelning :) Det var supertrevligt.. Vi käkade mat, spelade kubb och lite frågesporter, sen badade vissa tunna och så drack vi lite goda sommardrinkar :)
Jag drack dock bara 2 öl eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.. men det vart sent så jag fick sova på jobbet! Så då vann jag lite sovtimmar på det.. haha..
Just ja, i fredags var jag och Jessica och flickorna på Erik Grönwall också, han skulle sjunga och ha skivsignering på mediamarkt i valbo!! Bara det att dom hade felannonserat å skrivit att han skulle vara på lördag kl16 då han var fredag kl 18.30.. Stackars Erik.. Hade kunnat vara sååå mycket folk å tittat om det blivit rätt.. TRåkigt att få lite folk när de inte ens är hans eget fel..
Men men jag hade roligt iaf, jag som hade lite koll på läget.. hahaha..
Är väldigt förtjust i hans nya låt, som e skriven av Joey Tempest! Take me on..
Lägger upp den här.. Tror till och med att det är min kära vän Marie som filmat och lagt ut den :)


Ja man blir alldeles varm inombords, han är så grym!! :)


Kanske ska jag lägga in lite bilder så de blir lite uppdatering om va ja gjort iaf ..
Jag gört!! Börjar med bästaste Karins fest! :)
Karin är ju den som alltid ger 100% så fort någon fyller år, så en fest för henne var en självklarhet för mig! Men de var många som inte kom, å det tycker jag var väldigt dåligt.. Men de hjälper ju inte va jag tycker.. Men vi var många som var med iaf och Karin var väldigt nöjd och det var ju målet och de viktigaste..











Storebror kom också.. Vi var på heartbreak sen! Hade riktigt riktigt skoj faktiskt.. De var hon värd pullan! <3

Lite från fredagen:




Och eftersom dom flesta av mina arbetskamrater inte vill att bilder ska komma ut så blir de tyvärr inga från personalfesten, men kan lägga ut ett iaf där dom inte är med, men så ni ser va mysigt man kan ha det :) haha


Tro det var allt jag hade nu som jag kommer på :)
Just ja, jag fick ju världens bästa film på posten förra veckan också, så den har man ju också kollat på..
Hunnit med 2 gånger :)
Se den!!

fick den av snälla Christer för att jag hjälpte till med lite affishering å så..
 Näe, nu kommer Emilia med lite mat, så nu blir det att käka på balkongen:)

Ska iväg på en visning kl 16.45 idag, på en lägenhet som för tillfället är min senaste kärlek!
Puss hej
lägger ut mitt största sommmar/partytips :)

Såååå bra jue :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0