Mamsen och jag

sitter å tittar på svt1 och inför det kungliga bröllopet hemma hos mig!
Mamma kom igår när jag slutade jobba! Hon ska vara hos mig ända till torsdag. Hon har semester å det är underbart att ha henne här. Önskar att papi också följt med, men han hade ju inte tid han e eftersom de är fotbolls VM och de vill han se hemma i lugn och ro :)
Idag ska jag och mamsen till Ockelbo på bröllopsgalan.. För Lasse är ju där och sjunger :)
Ska bli så mysigt..
Ska titta på vigseln på storbild därifrån också.
Förra veckan var jag hemma i söderhamn nästan hela veckan. Jobbade måndag och tisdag.. Hade fårn början tagit semester på fredagen eftersom Matilda, min kär brorsdotter tog studenten då, men av personliga skäl tog jag ledigt även onsdag och torsdag.. Tack till världens bästa Chef Ewa, som alltid försöker fixa så gott de går om man vill va ledig!
Så på tisdag efter jobbet kom vääääääärldens bästa vän Jenny å hämtade mig hemma i gävle..
Det går inte att komma ifrån att säga att alla borde ha en Jenny i sitt liv.. Vi har gått igenom mycket, och vilka vägar jag än valt att gå så har hon alltid gått sida vid sida med mig! Hon är mer än bara en vän, hon är en familjemedlem, som en syster och som min livlina.. Älskar dig i all evighet min bästaste bästaste vän! <3
Tänkte sätta in lite bilder från Matildas student.. Min Vackra flicka har blivit så stor.. Fasters "lilla" tösabit:)




Å söt :)


Mattan och Sara

Bröllopsfesten ute hos Kattis..


Bosse, Larsa och Pappa :)


Storebror Peter!


Jenny, Tessan, Denise och Jenny


Julle, Pelle och Alex


Matilda, Kevin, Denise och Tessan


Moster Lena


Kära Mamma


Kusin Bettan


Matilda och Alex.. Jag och Syster skjutsade dom till Hudik för Studentfesten :)



Storesyster Ullis och Anette


Brorsan och Pöjk


Fiiin Matilda inför Balen


Så fin!


Sara och Matilda innan balen :)


Ja kära vänner, det var allt för nu.. :)
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0