My perfect weekend :)

Har ni alla överlevt bröllopsyran?!
Det är knappt för mig! Trodde aldrig jag skulle bli så tagen som jag blev, och trodde aldrig jag skulle fälla så mycket tårar som jag gjorde :)
Väldigt vackert var det iaf!
Hade en väldigt underbar helg!
På fredagen var jag och mamsen bara hemma å mös.. satt på balkongen och drack lite tequila rose me mjölk ;)
Sen kollade vi såklart på bröllopsfesten.
På lördag blev de till att kliva upp tidigt, trots att jag var ledig.. hade tvättestugan kl 7 =)
Vi käkade frulle på balkongen och sen gjorde vi oss ordning för att hämta upp Helena och bege oss till Ockelbo för bröllopsfesten..
Åhhh så mysigt vi hade där.. Ni kan nog aldrig förstå..
Vi promenerade runt lite först, och satt oss och drack lite kaffe..
Kl halv 4 var det vigseln på storbild.. Grät en skvätt igen =)
Sen promenerade vi runt lite till :)
Sen tog vi första parkettplats framme vid scenen, för kl 18.00 var det dags för älskade idolen Lasse Berghagen :)
Och oj oj oj vilken konsert de blev.. Kändes lite som rapsody in rock.. de höll på i ca 2 och en halv timme..
Alldeles underbara artister som Lasse (såklart) Lill-babs (å en sån fantastisk kvinna det är, hon är helt otrolig tycker jag) Christer Sjögren, Roger Pontare, timotej, molly sanden, lagaylia, miss li, Joachim Cans (från hammerfall) oj vilka minnen de var att höra han sjunga hearts on fire, hammerfall var ju min bortgångna älskade vän Anders idoler, som domäven spelade på hans begravning, så de kändes i hjärtat.
Sen hade dom även en symponiorkester under ledning av Anders Berglund, så det blev mäktigt värre :)
Lasses låt "som en blänkande silvertråd" får mig alltid till tårar, och den är enormt fin just till symfoniorkester.. Lasse vet ju att jag blir ledsen och rörd när han sjunger den, så det var med glimten i ögat han tittade på mig och log när han skulle till att sjunga den :))
Jag fick även slängpussen och handen på hjärtat av Lasse från scenen..
Känns så gott att han uppskattar att jag är där, men han hade nog förstått att jag skulle de =)
Sätter in lite bilder från denna underbara helg :)

















Skriver lite mer imorgon tror jag, för jag måste kolla på sex and the city :)
haha..
Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0