Min bäste väns bröllop

Ja då har han gift sig min "lilla" och bästa vän Frippe.
Bröllopet var igår och det var fantastiskt fint. Han var så stilig, och hon var bedårande vacker.
Det var som taget ur filmen min bäste väns bröllop, förutom att bästa vännen- jag skulle vara kär i honom då. haha..
Men det var tungt. Svårt att lämna ifrån sig nån som varit ens egen i flera flera år..
Någon man älskar och som betyder enormt mycket.
Men att se honom lycklig, stilig och seriös är något jag inte kan beskriva med ord.
Allt var perfekt. Underbara människor, god mat, jättetjusig dukning.. 
Jag vann på lotteriet också.. en lott av hundra så var det min :) Jag vann äran att bjuda brudparet på 3 rätters hemma hos mig :)
Det ska bli skoj :)







just perfect like you see :)
Och Robert, jag vet att du inte tror det men du är en perfekt gentleman.
hade inte velat va utan dig där igår! Du är i mina ögon fin och en underbar vän. <3

Eftersom Frppe tvinga mig att dricka whisky så blev det full fart på mig.
Jag sa ifrån, jag sa-du vet jag får tokont i magen av de..
Då sticker min älskade omtänksamma vän åt mig en losec å säger- ta den och sluta jolla dig nu:) haha..
Du är för charmig..
Sa länge ifrån när robban vela dansa men så kom stereo love strömmande ur högtalarna så du kunde man ju bara inte sitta still.. Min favorit partylåt :)
Kom hem rätt sent inatt, somnade nog ite förrän kl 6 imorse.. och klev upp kl 9 pigg som en lärka (konstigt)

Jessica min underbara älskade vän som har den rätta timingen och alltid vet vad som behövs och när de behövs kom och tog med mig på lite äventyr idag och en fika så jag fick surra av mig en massa
och så fick jag denna fina ljuslykta

Glad jag blir att du ser och älskar mig som en syster.. du är underbar.. och som du säger: TILLSAMMANS ÄR VI STARK!! Älskar dig gohöna..
I fredags kom även älskade Jenny (olsson/erlin) och hämtade mig på jobbet.. vi var på stan och handla lite.. klänning till bröllopet osv.. Sen hämtade vi sandra och åkte och handla, sandra å jag hade beställt ett paket tillsammans som vi hämtade ut =)
Sen skjutsade vi hem henne och senare kom även Emilia, Nathalie, Matilda och Sara till mig och vi hade en helmys tjejkväll här med övernattning..
I nöden prövas verkligen vännen..
Man ser vilka som visar sig utan att man ens behöver be om det och det är det jag tycker är så fantastiskt..
När man inte behöver säga nåt alls, utan dom bara vet.. och vet när dom behövs..
Massa kärlek till er..
Jobbigt i lördags när Jenny åkte hem, men jag skulle ju på bröllop, men jag vela helst haft kvar henne längre.
Att du finns är en gåva..
Erik löste av tjejerna.. När han kom åkte dom =) vi gjorde oss i ordning och åkte sen till Jocke och Lena.. Första gången jag fick träffa Jockes kärlek ordentligt.. En glad överraskning. Vilken underbar tjej..
Sen som sagt var de bröllop.. OM jag grät? ATT jag gjorde.. <3
I veckan ska jag ta en fika med FRU Evelinn Eriksson :)
Så glad och stolt över Herr och Fru Eriksson..
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0