Sjukt slut

efter en fantastisk helg..
Har nu legat tvärsjuk sen i söndags.. Men mycket piggare idag, så imorgon blir det jobba igen.. sköööönt :)
Febern är borta så nu har jag bara hosta och ont i lungorna, men de kan jag leva med..

Helgen då.. den var så mysig..
Mina älskade vänner Sara Schmidt och Helena Källgren kom i fredags och var här till söndag.. Såå himla längesen vi var tillsammans nu.. Bara vi liksom.. Kan nog inte räkna hur många år sen de va:)
På fredagen käkade vi och mös till lets dance, sen pratade vi en massa gamla minnen.. Helena hade med sig en bunt med gamla kort, usch usch.. Roliga underbara minnen men gräsliga kort :)
Tänk såman såg ut, som Lasse Stefanz sjunger i låten "i ett fotoalbum" haha.


På lördagen var vi ner på stan och shoppade och fika lite..
(å sur du ser ut Helena, haha)


Sen var vi till Lina och kollade in hennes nys lägenhet, hon har precis flyttat hit till gävle.. Jättemysig lägenhet..
Efter det tog vi bussen till Ica Maxi, varav vi missade den första och det spöregnade ute, så vi var dyngsur innan vi var framme (förmodligen orsaken till min gräsliga förkylning nu) Men Hem därifrån fick vi skjuts av bästaste Jessica Englund <3
Så åkte vi hem till mig.. Lina kom och Nathalie med..
Vi käkade och sen hade vi lite spa-mys.. Med ansiktsmasker, bad med massa avslappnande salt, hårfärgning mm mm. Sen blev de skräckis..



Lina cyklade hem sen, men Nathalie sov kvar med oss..
Full stuga på frukosten på söndag.. Mysigt..

Sen när Sara och Helena åkt hem låg jag och Nathalie å kolla på tv, men jag var nog världens sämsta sällskap, sov heeeela tiden, hela kvällen.. Vart ju som sagt sjuk..
Nu är jag trött på att va sjuk..

Ska nog försöka ta mig ut en sväng i friska luften nu, en liten stund bara.. Ett råd från min kära mor som ringde nyss. Hon är så klok hon, och vem lyssnar man nte på om inte sin mamma..
Så ut å få luft it is :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0