uscha

Syster har åkt hem och det blev mycket mer tråkig söndag än när hon var här..
Nathalie kommer om ett tag iaf och kollar på film och dricker lite te..
Jag har blivit teberoende sen jag upptäckte yogitea :)
Mycke Chai ska de va..

Första gången någonsin det inte känns roligt att gå till jobbet imorgon, men de beror inte på jobbet.. Utan de har sina andra orsaker..
Usch jag känner mig ledsen och överkörd.. inte bra!
Haft en toppenhelg med min syster, bara hon och jag så jag förstår inte var den här känslan kommer ifrån.. el jo, iofs så gör jag det, men trodde den skulle försvinna efter helgen med syster, men såklart det går inte bara att sudda ut hur man känner heller..

Varför ska jag skriva blogg idag när jag bara är såhär tråkig..
Jag slutar.. Jag sätter in lite gamla gamla gamla bilder istället som gör mig glad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0