When i need you..

Börjar alltid mina inlägg med samma ord, det ska jag inte gör nu men ni vet vilka det är..
Och im so sorry för det =)
Men det har varit så himla mycket nu, fattar inte vad som händer..
Vi alla blev berörd av att lilla underbara charmiga Johanna Englund somnade in.. Alldeles för tidigt och jag förstår verkligen inte meningen med det..
Livet är verkligen orättvist för så många..
Var hem till Jessica förra veckan.. Trodde först inte att benen skulle bära mig dit, trodde jag skulle bryta ihop så fort hon öppnat dörren, men jag lyckades på nå konstigt vis.. Det var känslomässigt.. Trodde jag skulle rasa ihop när hon berättade om Johanna, men trots allt hade vi en otroligt mysig kväll, den var fin.. Känslosam som sagt men fin..
Ett sms från Jessica dagen efter att hon uppskattade kvällen också värmde otroligt mycket <3 Älskar dig gumman..



Lilla Stina visar vilken bokstav Linda börjar på :)

Det har hänt så mycket sen jag sist skrev att jag inte ens kan minnas..
Kanske ska skriva om lite saker som ska hända istället =)
Se framåt är bra har jag hört :)
Jag är iaf otroligt tacksam för allt jag har.. har sagt det förr och jag säger det igen..
En underbar familj, finaste vännerna, mitt jobb som jag trivs otroligt med och inte skulle byta ut, världens bästa arbetskamrater också.. Oftast hinner man inte visa upp sina finaste sidor på arbetstid, men man vet vilka dom är och att dom finns där..
Har förnyat årskortet på gymmet nu också så jag och Emilia har börjat träna ihop, det är underbart.. Har verkligen saknat de.. Nu har jag ju ett riktigt mål också..
För jag ska nämligen vara brudtärna i sommar.. :) :) :) min bästaste ska gifta sig.. Vet inte om jag får avslöja det än, men det är en vän hemifrån Söderhamn iaf.. Min bästis sen 100 år tillbaka =)
Och man vill ju liksom va fin i en sån klänning och när en sån viktig person i sitt liv gifter sig <3

Ska på ett annat bröllop också snart fast inte som brudtärna då =)
Min speciella vän Roger gifter sig nu 20 mars..
Det ska bli spännande :)
Jag och grabbarna ska gå tillsammans tack och lov..

ska även på Lassekryss snart igen, den 26 april e det dags :)
Sen innan dess blir det ett till äventyr men det kan jag tyvärr inte avslöja förrän efteråt :)
 Och i helgen kommer mitt allt här i livet och hälsar på mig..
Min kära storesyster..
Bara hon och jag hela helgen.. Kan inte bli bättre<3
Finns ingen som gör mig så varm i hjärtat än hon..

Den 16 mars är det småstadsliv 3 på folkan här i gävle också, det ska bli sååå kul att se den äntligen..
Vi funderar på att samlas innan å ta en öl, det är en tisdag men va tusen EN kan man ta =)
 
Sen den 26-28 mars ska Sara och Helena vara hos mig hela helgen, vi ska bara umgås och ha det bra just like the old days :)
Kan inte minnas när vi 3 umgicks så sist, det är iaf år sen.. 3, 4 el 5 tom..
Det var liksom vi 3 mot världen <3
gammalt kort på mig å sara :)
Näe men nu måste jag sova ser jag =)

puss och godnatt..

JAG I MITTEN AV SYSTER OCH BROR :)))

 


Kommentarer
Postat av: josefin

heeeej du.

jag kommer antagligen till södehamn nästa måndag o stannar en vecka. då får du åka dit!

2010-03-07 @ 09:04:31
URL: http://josefinerlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt!!!

2010-04-14 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0