Familjen har anlänt :-) Mamma pappa och ä...

2010-11-04_20_45 (MMS)

Familjen har anlänt :-) Mamma pappa och älskade systerdotter Denise kom å hämtade mig på jobbet efter stormötet idag. Vi åkte å handlade å mamma lagadesin berömda köttfärssås :-) så sjukt god. Jag å Denise har nu bakat muffins me romerska bågar, så nu ska vi mysa ner oss i soffan å fika å kolla på tv :-) imorgon blir det läkarbesök på förmiddagen. Sen blircde nog shopping. Dom blir här tills på söndag. Jag har ledig helg, men de blev långhelg för mig eftersom jag tog ledigt imorgon. Ewa är så snäll å ger mig ledigt trots att hon satt sig själv lite i klistret. Oj nu piper det att muffinsen e klar. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0