heelt slut.se

Ja jag är helt slut som artist just nu..  Så här trött var de längesen jag var den här tiden på kvällen!
Jobbade till kl 13, sen hade vi möte på jobbet till ca 15.30 och iofs blir man himla trött av att sitta så också bara, och efter jobbet åkte jag hem till Nathalie.. Karin och Kasia kom också.. Vi gjorde pannkakor (el Kasia gjorde dom) och sen gjorde vi oss ordning för att bege oss till Sannas födelsedagsfest! Christian skjutsade oss.. Han är ju så himla go.. Ställer alltid upp på oss tjejer han, och bjuder oss på mat å donar å fixar.. Och aldrig gnäller han när vi hänger där å har våra kärringprat =)
Det var iaf bara Nathalie av oss som kunde festa, vi andra jobbar ju imorgon.. Så vi lämnade presenten och umgicks ett tag, sen åkte Karin och jag hem hit och Kasia åkte hem..
´Kipp var nyss här å hämtade Karin och jag ligger här i sängen :)

Imorgon är det freeedag, yeey.. jobba först sen ska jag till konserthuset å pussa lite på mamsen som ska på julbord å abbashow med jobbet :)

Men nu ska jag sova och försöka kliva upp lite extra tidigt imorgon, så jag kan tända lite ljus, lyssna på p4 och dricka mitt kanelkaffe i lugn och ro.. =) imorse vart de stressigt då jag låg och drog mig för länge å de gillar jag inte...

Har ni inte testat kanelkaffe, så gört!!
Så himla enkelt å gott.. Bara att ha lite malen kanel i filtret med kaffet å vips så kommer de ut världens godaste kaffe :)
  

Puss och godnatt <3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0