My hometown..

Då är jag hemma i gefle igen efter en helt underbar helg hemma i söderhamn! :)
Har enbart varit med familjen denna helg.. Fredag var det kalas för kusin Bettan.. Sen blev de idolmys och wii (super mario) hemma hos syster och Pelle.. Lördag hade vi tjejmys hemma hos mamma med "så mycket bättre" och film.. De var jag, syster, Therese och Denise..  Å mamma såklart.. <3
Söndag var det farsdag, så vi var hem till papsen såklart och sen åkte vi till farmor & farfars grav å tände ljus!! Matilda kom sen å umgicks med oss resten av dagen/kvällen.. mys!
Syster skjutsade ut mig till bergvik  halv åtta så åkte jag med Karin och Chistian hem..

Sätter in lite bilder då kl e så mycket att jag inte hinner skriva så mycket,, jobba imorn :)

KEVIN VISAR ATT HAN LÄRT SIG SKRIVA MOSTER LINDA <3


PYJAMASMYS HOS MAMI <3


Var å shoppade lite jul å adventsgrejer idag också..
Ska lägga in lite bilder på de och vad som behövs för min advent :)

Köpte 2 av denna.. otroligt fint sken i dom


köpte några söta juldukar till köket =)


knäckformar som de står god jul på =)


Ett måste :) doftoljor i kanel och glöggkryddor =) mmm



Detta kan jag starkt rekommendera till alla kaffeälskare, kardemummakaffe.. Underbart gott.. fanns även kanelkaffe och hasselnötkaffe, men dom har jag inte testat... ÄN :)


Det var allt från mig just nu, men de kommer mycket mera.. tro mig..
Jag älskar julen och advent.. detta har alltid varit min favorittid på året.. Det absolut bästa jag vet!!
Kommer aldrig nånsin att växa från det..
Jag är ju en väldigt familjär och traditionell tjej.. Så det gör så otroligt ont i mig att min bror och brorsdöttrarna drar till thailand över jul.. Jag har försökt slagit bort tankarna om det, men nu börjar de närma sig!! Och det är typ det enda dom pratar om och det hugger i mitt hjärta varje gång jag hör thailand..
Dom undrar säkert varför jag verkar så ointresserad, men det är bara för att jag älskar dom så mycket, för att jag mår piss av att dom ska va borta.. vilken tid på året som helst å jag hade varit avis på dom och tyckt att dom är värd de (för det är dom till 100 %) men nu gör de som sagt bara ont..
Jag kommer inte få se min bror och mina fina flickor komma in alldeles underbart julfin och sitta bredvid mig i soffan..

men de är bara att göra det bästa av situationen ju..
Usch nu blev jag alldeles svag å ledsen, så nog om detta!!
Hur som helst så ska jag sova nu..



All I want for Christmas is you <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0