simply the best <3

Måndagen lider mot sitt slut :)
Gillar inte måndagar så himla mycket jag e.. Dock har slutet på denna varit riktigt bra..
När jag kom hem från jobbet fick jag finfrämmande av Johan :)
Det var välbehövligt!! Jag kan bli riktigt Johasjuk mellan varven.. Världens bästa Johan och världens bästa vän..
Just ja, jag har haft en hemlig gäst också hahaha..
Va roligt!! Vitsen med hemlig gäst är ju att de är hemligt, haha..

Skickade in ett sms till mix megapol idag på lunchen å önskade en låt och tillägnade mina fina vänner å familj hemma i söderhamn, och jag hade turen att komma med..
låten var simply the best med Tina Turner, just för att dom är SIMPLY THE BEST :) :)


Helgen var iaf kanoners.. Vart som vanligt tomt på söndag när dom åkte hem, men mina goa tjejer fyllde ut de tomrummet bra.. Kasia Nathalie och Karin kom strax efter familjen åkt..
Jag tror dom vet hur jag känner mig varje gång min familj åker hem :)

Shoppade lite i helgen.. nya blommor, ljus, doftoljor, klänning, massa hemmagrejer å massa andra nödvändiga ting..
Bland annat dessa mysiga pyjamasbyxor,,

jag e ju torsk på såna, precis som min syster..
Mamma kallar oss pyjamasLisor :)
Men de finns ju inge underbarare än att gå runt i såna hemma på kvällarna!!
Och jag köper alltid ett par nya innan vemdalsresan å lite varma tofflor å dom jag köpte till förra ret var de totalt slut med.. i r blir de iofs inge vemdalen för mig, men de blir absolut nya pyjamasbyxor för det =) haha

Snart är det dags för mig att fylla år igen också.. TAR DE ALDRIG SLUT??? =)
De är en torsdag, så det blir lite kalas först sen fest för dom som e sugen å utgång :) jag e ledig på fredagen!!
Nu ska jag fixa lite sen är de nog natta för carlsson-sundin..
Lägger in en bild jag fick från Marie som jag gillar starkt, som fortfarande får mig att skratta! Klockren!



Avslutar med låten  jag önskade till er idag =)
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0