sköna lediga måndag!!

men ändå har jag gjort sjukt mycket nytta idag också =)
Sov ut först och främst.. till kl 10.. så skönt! Sen klockan elva var det tvättstugedags :)
Tvättade enormt mycket..  Rev ut allt i alla garderober  å rensade ut en massa som jag aldrig använder..
Väldigt skönt att det äntligen är gjort :)
Sen tog jag mig en lång och skön snöig promenad..
Sen fick jag för mig att jag skulle baka..
Så det har jag gjort också..
Eftersom jag så ofta har främmande kan det va roligt att ha lite att bjuda på =)
Blir ju oftast att vi bara dricker kaffe, men nu så ska dom få kakor också,, Både hårda å mjuka, haha..

Snoddaskaka me krossad dajm i :)


Och sirapskakor.. =)



Efter detta tog jag mig ett hett bad å tände massa ljus överallt och lyssnade på mysmusik..
Nu ska jag sätta mig i soffan å titta på black jack, en riktig klassiker som jag förmodligen sett 1000 ggr genom åren men den slutar aldrig vara bra =)

Mot den himmel som va nummer 7, inget stoppar oss nuuu ;)

Kan ju vara så att jag har sällskap oxå, som aldrig sett den filmen, men de är de ingen som vet.. haha

På torsdagen när jag fyllde år så mådde jag inte särskilt bra.. fy tusan..
Jag har ju sjuka problem med mensvärk tyvärr.. så på jobbet kräktes jag först två ggr, blir alldeles yr å benen bara skakar för det gör så sjuuuuuukt ont.. Slutade med att jag åkte hem från jobbet.. Kräktes lite mer hemma.. sen proppa jag i mig staaarka tabletter å soov.. Vaknade vid 5 å hade fortfarande ont... kul födelsedag, men tjejerna kom vid sju och med lite mer värktabletter gick de bra..
Fick fina presenter och vi åt smörgåstårta å fika och hade det mysigt bara..

På fredag vis 12 kom mina föräldrar och syster och firade mig för jag var ledig fredag!!
Dom stannade hela helgen, men jag hade ju jobbhelg, men vi fick iallafall kvällarna tillsammans.. å de var ju lika mysigt som alltid att ha dom här :) <3

Å vet ni då, traditionella jag har redan börjat gjort advent!! :) jag som brukar skrika rakt ut till dom som gör det för tidigt :
Men jag kände att om min ledighetsansökan över jul och nyår går igenom, då åker ju jag såklart hem till söderhamn å då missar jag ju så mycket advent å jul här hemma.. så jag tänkte: äh va sjutton, jag gört :)
Å de e ju så underbart fantastiskt mysigt :)




vardagsrummet e inte klart :)
Inte riktigt sovrummet heller =)

Knäppte några riktigt fina kort från jobbet i veckan förresten.. slänger in dom här :)
Sen har jag inte tid mer :)
Puss å kram




Kommentarer
Postat av: josefin

sirapskakor är mums

2010-11-25 @ 20:26:05
URL: http://josefinerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0