time to say goodnight..

Hur har min dag varit? Jo tack, bara bra :)
Jobbat såklart... och på tal om det så ska jag tala om att jag är oerhört glad över mitt jobb.. Man är lycklig som har ett fast jobb.. och framförallt som man trivs med.. grymma arbetskamrater, grym chef, grym stad :) tackarr :)
Efter jobbet drog vi ju på stan.. Jag å Kasia tog en kaffe på waynes (som ni vet), kasia tog även ett piiiiip men de får jag inte tala om, hahaha..
Sen kom Karin och Nathalie å vi gick och köpte presenter till Sanna..
Sen åkte jag hem, höll på att blåsa bort och frysa ihjäl innan jag var hemma.. shit, vilket väder..
Jag fixade och trixade lite hemma som vanligt.. ändrar om och ändrar tillbax =)
tog ett bad och käkade lite.. Sen kom Karin och Nathalie å plinga på dörren.. de var Greys time och kafferace :)
Paradise hotel kollade vi på oxå, jag är inte så insatt i det, men karin.. och Nathalie numera tror jag visst också :)

Nathalie färgade håret också, haha.. snygging =)

Nu har dom åkt hem och jag å fredriksson håller varann varm i sängen!! Teddybjörnen alltså hahaha..

Titta så mys de är på min balkong när snön lagt sig!! jaaa jag vet att vita ljusslingor är mycket finare, men jag är ju som jag är med mina traditioner och sån här är riktig tradition för mig.. började som pytteliten i minigranen på rummet hemma =) synd bara att mina ljung och silverekarna inte syns av snön knappt..



Trailen för småstadsliv firar jul kom ut idag, åh herregud va jag skrattade.. Samma känsla som med ettan nästan tycker jag! Tror denna kommer bli tokbra.. 10 december på folkan här i gävle.. Jag ska gå, ska du?? =)



Puss och godnatt fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis! Såg filmen Black Jack igår haha, tänkte på dig då carlsson. "Kaj! Kaj...det är nån som har bundit fast en bil där bak. Det är en brud...." haha!

Kram Vonssan

2010-11-25 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0