Välkommen 1:a advent


Ja hoppas alla haft en underbar första advent :)
Min började lite halvjobbig då jag var lite bakis :)
Hade lite fest här hemma igår.. Sandra Jessica och Kasia kom hit, jättemysigt. Sen åkte vi ner på heartbreak :)
Kasia lyckade återigen lura i mig denna eländiga fishermanshoten!! Hua.. Den har inte sån bra värkan på mig!
Men roligt hade jag!! Men idag ställer jag mig frågan gång på gång... - Linda, är du inte lite för gammal för att gå ut å klubba sådär hårt på lördagskvällarna trots allt tror du????
Aja, jag vet inte ja!!
Iaf efter jag gått hemma å tyckt lite synd om mig ringde jag till Ellgren å fråga om vi skulle dra ner på julskyltningen och bockens invigning! Det vela hon! :)
Jättemysigt och precis vad jag behövde.. frisk luft framförallt å lite bakismat i magen! :)))


Sen åkte jag hem och tog mig ett hett bad å lyssna på lite julmusik..
Pratade med mamma och pappa i telefon, längtar hemskt mycket efter dom nu!
Sen kollade jag på det som jag väntat på heeela dagen.. Så mycket bättre :) Då jag fick hoppa över det igår eftersom jag festade =)
åhh så bra det var... Lasse är ju så fantastisk.. ja alla dom är ju det och programmet är ju helt klart det bästa på hundra år..
I fredags när jag satt hemma å titta på filmen 13 snart 30 på tv.n fick jag en mycket konstig känsla och blev jättesentimental..
Ibland kan de ju faktiskt kännas som man somnat som 15 och vaknat upp som 30år.. Åren liksom sprang ifrån en, och man lämnade vänner bakom sig som man egentligen inte alls ville lämna!
Alla gamla vänner man haft och älskat av hela sitt hjärta och fortfarande gör, men man lät vänskapen rinna ur sanden.. varför? för att det var bekvämt? för att vi flyttade åt olika håll och det blev komplicerat??  Dåliga ursäkter är det!
En vän som stått mig otroligt nära har liksom 5 barn och jag har träffat 2 av dom och sett de andra på kort! helt otroligt ledsamt!
Men när man tänker på vännerna så känns de ändå som igår man träffa dom men de kan va upp till 10 år sen liksom när man tänker efter.. usch!!
Jag är villig att styra upp de här, undra hur många som är med mig? ;)

En till sak som berörde med filmen var det att man bar vill sätta sig på tåget och rusa hem till mamma och pappa och slänga sig runt halsen på dom och få vara liten igen!
Man blir aldrig för gammal för att krypa upp i föräldrars famn när nåt e svårt tror jag!

näe nu ska jag nanna, jobba imorgon :)
Tack pulki för igår iaf =) trots fisherman ;)


Slänger in en mysig jullåt såhär första advent till ära också som jag gillar väldigt mycket :)
Puss på er alla underbara som finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0