är de inte de ena så är det de andra :)

Ja först kunde jag inte mms blogga för telefon var trasig, nu har jag köpt en ny telefon som ska va bäst för just bloggande men då får jag inte in inställningarna för mms :( så irriterande och när jag ringde telia så får jag svaret, din tele är för ny för våra inställningar.. tackarr :) tack för hjälpen :)

Lördags var iaf en superrolig kväll :)
Vi var ju på ladies night i läkerol arena å det var så sjukt bra :)
Var lite ledsen för att jag missade "så mycket bättre" på 4an med Lasse B.. haha, men visste jag inte att jag kunde se det på tv4 play så hade det varit sämre :)
Åkte hem å tittade på det direkt efter krogen.. ja typ iaf ;)

Syns att vi hade roligt iaf även om bilden e lite suddig =)

Det var jag, Nathalie, Kasia, Karin, Irene, Sandra och Jessica som gick.
Vi satt hemma hos kakan å drack innan..

Nu e det måndagkväll och jag ligger i sängen å ska sova, då det är jobbvecka igen..
Har min kära svåger boende på jobbet denna vecka, dom e å jobbar på korsnäs..
Mysigt att ha en familjemedlem på jobbet..
På min våning bor han också Pelleplutt..

Annars då, va har jag i tankarna tro..
haha, det talar jag inte om ;)
skumt skumt..

Älskar denna texten å självklart låten med =)

I've been watching you across the room
Hypnotize all the eyes on you
Find it hard trying to keep my cool
But I know it ain't gonna last
Think I see where this can lead
All the signs are there warning me
A man like you could take me down too deep
I can tell, you're into moving fast

The way you work it on the floor
Makes me want it even more
Something more than just a dance
The way you tempting me
The way you teasing me
And it's killing me

OH BABY SHIKIDIM SHIKIDIM
OYNAMA SHIKIDIM SHIKIDIM


You don't try to hide what you say
It's anything you do
And I like all the games that you play
It's everything about you

I wanna steal a kiss from your lips
Then we go a step further than this
Baby you're the one the only one
Whose impossible to resist

The way you work it on the floor
Makes me want it even more
Something more than just a dance
The way you tempting me
The way you teasing me

Puss och godnatt

Förresten så håller jag på Geir i idol :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0