Hemma i gävle igen och gissa om jag blev f...

2010-10-17_23_05 (MMS)

Hemma i gävle igen och gissa om jag blev förvånad över hur mycket som hänt med mina små körsbärstomater under helgen :-) titta så söta dom är. Haha. Sanna åkte samma tåg som mig hem å det var supertrevligt med hennes och Moltas sällskap. Plus att Putte mötte dom på stationen så dom gick med mig till bussen. Tackarrr :-) nu ska jag packa upp sen krypa ner i min underbara sköna säng :-) Det är jobbtime imorgon igen. Saknar mina arbetskompisar, hihi. Det är tur jag har domnär jag måste lämna min familj. Det om något tar otroligt hårt på mig. Fick träffa fina Johanna en snabbis men Mattan hann jag inte träffa alls tyvärr. Hon var i Hudik i helgen hon :-) natti natti nu. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0