ledig fredag :-)

Varit ledig idag. Mycket egentid och behövligt var det. Fick sova ut till att börja med. Har varit lite väl mycket sena nätter och tidiga mornar de senaste veckorna ;-) varit ute å gått med Ellgren också. Handla å baka har ja också hunnit med :-). Nu myser jag i soffan till idol. Älskar kvällarna nu när man får tända en massa massa ljus :-). Har ju jobbhelg nu så de passar perfekt med hemmamys. Måste bara säga att jag tycker min nya mobil är den bästa uppfinningen ever också. Är supernöjd :-) idag skaffade jag tjänsten gratis sms i ett år. Har ju redan tjänsten fri surf ett år. Detta är ju helt perfekt tycker jag då jag är lite anti mot abonemang. Kanske för att jag inte kan hantera det, haha :-P åhh nu ringde brorsan å sa att han precis passerat en stad som heter målvaktslös, vilket såklart var gävle.tyckeratt han börjar gå lite över gränsen nu när de gäller brynäs. Han håller ju på luleå han den tönten :-) å imorgon spelar brynäs-luleå i läkerol så vi kanske ska gå på den han å jag. Får se hur det slutar. Haha. Nu ska jag titta klart på idol och sen se en film :-) sen hoppas på det bästa slutet på kvällen ;-) ;-) grattis till turkiet som har nationaldag idag :-) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0