Lyckliga dagar..

Japp :) Slutet av denna vecka har varit perfekt..
I början av veckan har jag känt mig enbart tom inombords.. Ledsen faktiskt..
Blir ofta så när jag haft familjen här, och dagarna efter dom åkt blir jag tom..
Bad syster ta med sig barnen å komma.. Dom hade studiedag torsdag och fredag..
Så på torsdag kom dom och hämtade mig på jobbet när jag slutat..
Vi åkte hem till mig.

Kevin min fina fina pöjk.. redo för att bo hos moster ett par dagar :) <3
Vi hade en riktig myskväll..
på fredagmorgon klev jag och syster upp å drack kaffe, sen skjutsade hon mig på jobbet!!
Senare under dagen kom dom och badade lite!



När jag slutade kom dom och hämtade mig, vi åkte och handlade.. Syster gjorde tacogratäng.. Ungarna har fått lite kompisar här, så dom var mycket ute å lekte.. roligt för dom :)


Sen kollade vi alla på idol och filmer.. Så mysigt hade vi..




På lördagen (igår) var vi på stan och lite sånt, sen åkte dom hem..
Jag skulle laga middag för Lotta och hennes kille skulle komma, vi skulle överraska Emilia..
Jag hade sagt till Emilia att jag skulle bjuda henne på middag (hon fyller 30 på onsdag) men hon visste inte att Lotta skulle vara här, så det blev roligt.. Efter vi ätit och surrat en massa åkte Lotta och Fredrik hem till hudik, dom kom direkt från Spanien/arlanda och hade inte sovit nåt så dom var trött :)
Jag och Emilia gjorde oss redo och började festa.. Sen gick vi på heartbreak.. Vi hade jättekul.. Så himla kul att göra nåt med Emilia. Så sällan de blir av nuförtiden..

På torsdag åker Emilia och Daniel till Riga.. Fast dom flyger dit och bor på hotell, det gjorde inte vi.. Så jag har lagt in en beställning =)
Har ju haft lite ångest för attt jag hittade en underbar bodybutter där å köpte bara en, men nu fixar Emilia de åt mig :)

Denna underbara :)
Finns i massa underbara dofter!!

Idag var jag rätt bakis när jag vaknade men kände att jag vägrade ligga inne å känna efter :) Så jag åkte in till stan å fikade på waynes me Cookie och Nathalie

Sen gick vi hem till Karin, kollade på ensam mamma.
Sen åkte jag hem å kollade lite film och drack te.. Nu ska jag sova..
Jättetrött och jobb imorgon.. Skönt!!

Just ja, syster kom med denna gulliga påse med massa goa doftljus, söta tändare och lite smått och gott i :)

Hon är det absolut underbaraste..
Utan henne vet jag inte vad jag gjorde!
och i dessa svåra stunder jag har och som varitpå slutet, med oro och mycket jobbigt..
Med nära och kära så är det så otroligt skönt att jag alltid kan ringa henne, vilket jag gör flera ggr om dagen..
Hon finns alltid, ringer alltid å frågar hur jag mår..
Kärleken till henne kan jag aldrig beskriva med ord.. Dom räcker inte till..
Saknar henne och barnen nu redan så det gör ont..

Godnatt vänner, vart ni än är..
PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0