Äntligen!!! Överlycklig när jag hitta dess...

dsc01073 (MMS)

Äntligen!!! Överlycklig när jag hitta dessa på konsum:) sura lite gröna mandariner är de bästa jag vet. Och så ska dom va inne i kylen en stund så dom är kalla. Mums:) Sandra har nyss åkt hem. Vi har kollat på idol och sen serien om glada hudik teatern som började på ettan idag:p fy tusan va mysig dom är. Jag och sandra satt här och fällde tårar vi :) kommer aldrig att glömma när dom bodde hos oss på scandic en vecka då dom körde elvis föreställningen på läkerol arena. Den roligaste veckan nånsin. Underbara människor <3 nu ska jag iaf se 90210 sen blir det läsa bok i sängen tills jag inte orka hålla ögonen öppna längre. Puss och godnatt. Lindhs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0