Bordet är äntligen klart:) ett gammalt bor...

dsc01035 (MMS)

Bordet är äntligen klart:) ett gammalt bord som mamma haft hemma i radhuset förr som jag vela ha målat vitt och nu har mamma fixat i ordning det så jag fick ta med mig det hem idag:) visst blev de tjusigt? :) hade en underbar helg iaf i söderhamn. Mitt kryagäng är väl världens bästa. Hade så himla kul igår.. Nu är mamma pappa och syster hos mig. Vi sitter bara och myser. Jag har packat klart de mesta nu. Imorgon far vi. Jihoo:) har nyss pratat med Rickard å sagt godnatt. Han höll på å bli jätteförkyld han, stackarn som ska vara på älgjakt hela veckan. Pratade om husköp i sundsvall, och mamma satt bredvid och log sitt gulliga leende och sa till Rickard att han är hennes favorit:) tur det då iaf, ha ha ha. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0