Det är konstigt det här, jätteskumt liksom...

dsc01023 (MMS)

Det är konstigt det här, jätteskumt liksom:) igår när jag och Jessica va ute på kvällspromenad gick vi förbi de här huset. Och det stod Linda och Rickard på det. Jessica såg det också :) är de inte lustigt så säg.. Det stod mest Linda på det. Helt allvarligt, de är mitt drömhus. Så sjukt fint. Hemskt mysigt och behövligt att gå med Englund var det iaf.. Bästa tjejen och bästa energin man kan ha.. Min storesyster är det:) som jag älskar och värderar väldigt högt. Var ute och gick i hemlingby idag efter jobbet också, med Ellgren. Har saknat mitt hemlingby.. nu håller jag på och packar lite och myser runt bara. Åker ju hem till söderhamn efter jobbet imorgon. Saknar Rickard väldigt mycket. När han ringde var han lite nerstämd så jag fick styra upp det. Och när vi lägger på säger han tack för att du finns, och det värmer så mycket.. Att jag känner att livet skulle inte vara nåt om inte han fanns, och att jag skulle vilja tacka honom hundra ggr om dagen för att han finns, och när de är ömsesidigt är de lycka:) djup jag blev nu då.. Ha ha, dags att fortsätta packa och sen lägga mig å läsa lite. Puss och godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0