har man lovat så har man :)

Lovade ju bilder från Riga :) Sätter in dom barnvänliga iaf då =) haha..
Tjejerna har åkt hem och jag ligger i sängen å kan ändå inte sova riktigt än, så nu har jag installerat allt jag behöver i min nya fiiina dator =)


Här klev vi på båten, jag som åkt båt så sjukt mycket har faktiskt aldrig klivit ombord här i frihamnen någongång!! Fint var de där:)



Underbara stockholms skärgård och underbara föräldrarna på båten :)








Papi tar sig en grögg i hytten :)


Söta Adrian (läs ejdrian) kikade förbi våran hytt ;) Från Litauen men jobbar med att P.I.M.P:a bilar i västerås =)
Haft det ganska körigt innan powermeet el va de heter fick ja höra:) Tack vare honom har man ju fått öva bra mycket på engelskan =)


Här är en av "dagen efter" när vi klev av i riga kl tiiidigt på morgonen.. Hann väl aldrig riktigt bli dagen efter för mig och syrran som festat loss hela natten :)

En av alla rigas helt underbara uteserveringar i gamla stan.. Mamma å pappa tog en öl men jag å syster kände för kallt alkoholfritt tills de var dags för båtresan tillbaka =) Pappa ville inte va me på kort... MEN...

JAG FICK HAN NOG!!

Vi shoppade loss ett tag..
Köpte denna roliga klocka bla..


Ja resten är hemlighetstämplat.. haha.. Råder er alla att åka till Riga.. Så himla bra!!
Puss och godnatt då alla mina fina fina läsare

Sov gott, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0