Hope and glory :)

Vart tog denna dagen vägen?! :) Tyckte jag nyss klev upp ur sängen och nu ligger jag där igen, haha :)
Jo jag har jobbat.. Kanske inte blev bästa starten på dagen på jobbet, men det gick bra..  Efter jobbet tog jag mig en promenad för att rensa ur en massa tankar.. Sen la jag mig i ett långt, hett och välbehövt bad me ljus, musik..
Kylan börjar komma och mina händer mår inte bra alls..  Ibland gör det så ont i dom att jag hellre skulle vara utan dom. dom stelnar, sväller å fingrarna pekar åt olika håll..
hur som helst, så kollade jag sen på här är ditt liv, som jag tycker är ett alldeles underbart underhållningsprogram.. Men så är det ju lite pensionärvarning på mig också =)
Sen blev det en film, just friends och den var riktigt rolig och mysig. och nu ligger jag som sagt i sängen och ska sova, så jag är pigg på jobbet imorgon..

Till dagens bästa nu då :)
Fick först ett meddelande med inside information, att Lasse kommer hit i närheten och kör en grej i oktober..
Sen senare idag skickade Vonssan att han kommer till Sundsvall och kör där också.. :)
2 Lasse överraskningar på en dag =)
Tackarr..

Det kan verkligen behövas lite Lasse energi nu..
 Har ganska mycket oro i kroppen nuförtiden över en närstående, vilket jag inte vill gå in på närmare här men det tar på krafterna..

Kom ihåg att hoppet är det sista som överger oss..

Ibland kommer jag på mig själv hur lyckligt lottat jag är och det är som ett stort kärleksfullt värmande rus genom hela kroppen och upp i huvudet.. :)


För att ni finns.. 
 
Natti natti..
Linda Berghagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0