I know, i know, i know

bad update.. shame on me!! :)
Men min mobil gick sönder och lämnade mig för gott i lördags och de är ju från den jag alltid bloggar. Så jag har haft lite sorg..
Springer runt med pappas gamla nokia nu och de är inte alls roligt..
Men snart så, kommer min nya..
Har väl inte hänt så extremt mycket heller.. Haft *AP*ont i händerna förra veckan...
Fredagmorgon grät jag floder av smärta kan jag säga men på kvällen kom mamma pappa och syster.. Då fick jag kärlek och folk som tog hand om mig och som förstår hur ont jag har.. det fick jag inte på fredagmorgon om man säger så.. 
Dom följde mig på hand och fot spec, och fick mig ett par nya inlägg och lite sånt.. nu känns det betydligt mycket bättre.. Mår inte mina fötter bra så smittar det av sig dubbelt på mina händer, och då är det aj aj aj och svullnad för hela slanten.. Jenny Eriksson var också här hos mig på besök förra veckan, det var hemskt skönt att få träffa henne.. alldeles för längesen.. Ja sist var... sista sundsvallstrippen..
På lördag var det fest för Nattli som fyllt år hemma hos Kasia.. Syster följde med, sen blev det Harrys :) nice nice..
Lägger in lite bilder från det, sen ska jag sova..
Vela bara uppdatera lite å förklara mig varför jag inte skrivit på över en vecka.. och förklaringen är ju som sagt sjuka händer och en död mobiltelefon..

puss och godnatt!!








Om denna sista bild kan jag bara säga: ATT JAG ALDRIG LÄR MIG!!! *suck*
Sitter jag med Kasias Frasse uppe i ansiktet.. Det där fick jag sota för sen på kvällen och på morgonen..
E ju allergisk.. Men han e ju så söt :))

Trots pappas stenåldersmobil som jag har, så har det varit en enormt rolig SMSvecka ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0