Nån som jag..

Sjukt trött ikväll.. Var hur pigg som helst hela dagen på jobbet men så fort jag kom hem var det färdigt med mig! Mycket i tankarna som snurrar.. Gör jag rätt eller fel..  närståendes sjukdomar.. här eller där..
Äh jag vet inte..

Vet iaf att jag bokade biljetter idag till sthlm och det kommer bli grymt.. åker på torsdag direkt efter jobbet.. Ska till Sara och sova där en natt.. sen på fredag ska jag träffa Marie innan jag åker hem..
Två underbara vänner som jag saknar enormt mycket..
Ska äntligen få träffa lilla William, inte en dag för sent..
Och andra roliga folk med ;)

Foton ljuger inte..
Det är nog det jag väljer att avsluta med ikväll..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0