Och så var det sovdags igen då =)

Vad fort dagarna går, det är nästan läskigt ju..
Men min lediga dag har varit perfekt.. Massa kombination av nytta och nöje.. Tvättat och städat ur min skrot och slarvskåp..
Att träffa Brorsan och Johanna kan läggas under både nytta och nöje :)
så roligt att vara med dom, plus att det behövdes.. Att vara med familj..
Nathalie och Karin har varit här ikväll.. Vi har kollat på "i Annelie" och en film.. I Annelie är ju sjukt roligt =)
Älskade ju när hon gjorde filippa bark och det här e i stort sätt lika roligt det med :)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Sade.. Underbar..

Hoppas verkligen att jag kan somna i natt, med tanke på att jag var vaken till halv fem imorse..
Tänk vad trevligt sällskap kan göra.. Tiden bara svishade iväg...

I helgen kommer kanske mamsen och syster hit.. Men jag ska festa på lördag för vi ska fira Nathalie som fyllt år..
Längtar verkligen efter att festa och gå ut nu :) partysugen som aldrig förr, haha..

Näe, nu ska jag ringa ett samtal sen försöka sova ;)
Puss och godnatt på er..
Massa kärlek // Lindhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0