Vet ni vad??

Ja vet att många säkert funderar över mig och Rickard..
Att det står att jag är singel på facebook igen :)
Japp, så är det!!
Rickard och jag har gått igenom mycket tillsammans genom åren, det är något alldeles speciellt..
Och sommaren har varit helt underbar..
Men det räcker inte till.. Rickard är en av mina bästa vänner som jag värderar väldigt högt.. Även om det finns mycket kärlek så vill jag ändå mena att han passar mig bättre som vän.. Och jag passar honom definitivt bättre som vän.. Så har det varit hela tiden..
Jag har mitt liv i Gävle, och han har sitt i Sundsvall.. Han har sin otroligt söta dotter där..
Vi är absolut inte osams eller nåt.. Alltid överens :)) Och vi kommer alltid vara vänner.. Jag kommer alltid finnas för honom så länge han vill..

han sa en gång för inte så längesen, att jag bara öser en massa kärlek på alla och att det ibland kan vara svårt att veta vart man har mig.. Det är nåt som fastnat i mina tankar..
Han menade att jag är så känslig och att jag alltid vill alla andra så väl och att jag älskar mina nära så mycket.
 Och så är det..
Ibland kan det vara sjukt jobbigt, men inget jag vill ändra på ändå..
Jobbigt när någon i ens närhet är sjuk och det värker i en så man inte vet vilket ben man ska stå på..

men så ni vet nu är allt i sin ordning.. =)
Jag har fortfarande kvar min bästa vän..
Rickard och jag har olika åsikter om vissa saker men att vi är vänner är vi helt överens om..

Nu ska jag mysa vidare med mamma :)
ska lägga in lite bilder frå rigaresan också.. snart nog, jag lovar..

Puss på er fina fina vänner <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0