Vissa saker lär man sig aldrig :)

Som tex ikväll.. Mina händer värker så otroligt mycket nu igen, så ikväll tog jag medicinen (vilket jag försöker låta bli så ofta jag bara kan) Och man blir ganska så lugn och nerstämd av dom ska jag tala om:) och det jag aldrig lär mig är att jag inte ska se kärleks och dramafilmer i kombo med dom =)
Men det gjorde jag ju såklart :)

En otroligt fin film såg jag nyss.. Letters to Juliette hette den :)
Riktig tjejfilm..

vart riktigt besviken ikväll när jag insåg att de inte var nåt idol.. De hade ju jag hoppats på :)
men nåt som var riktigt glädjande idag var att jag fick ett värdefullt mail..
Som jag skrev i tidigare inlägg var jag ju orolig över att jag inte hitta någon lassekryssning i höst.. Men nu har jag fått mail att det blir i januari, för lasse hade mycket fram tills dess..
Bättre sent än aldrig, även om jag hoppats på mycket tidigare :) såklart ;)

La in lite kort på nya datorn igår.. så då såga jag ju att jag inte lagt in nåt frånsöderhamn å strömmingsleken förra helgen med mitt älskade kryagäng :)
Så jag tänkte göra det nu.. Men åter igen så blir det abra dom barnvänliga korten.. för med detta gäng var det många kort som fick tas bort..
hahaha..



Kryorna med våran lya, kryapappan :) gammelsmurfen, dr krys, dr sandelius.. ja, kärt barn har många namn :) Vart vore vi alla tjejer idag och inte Joha funnits :)
Jag kan lova att jag talar för oss alla när jag skriver att vi älskar dig oendligt mycket och att du betyder enormt mycket för oss <3 <3 <3
Tror inte det finns en enda till som du i denna världen..


Här tror jag att han ska vägleda Jojjo på nå vis :)




Jag och Lina ska åka batman.. haha..

Alltså, varje dag saknar jag mina kryor..
Tar upp vårat halsband och fäller några tårar men ler samtidigt för att jag vet att texten stämmer och för att jag ALLTID kommer ha er, trots att vi ses ett par gånger om (iallafall alla på samma gång)
Ni sitter på min pedistal allihop..
Ni är det vackraste, mest underbara, tryggaste jag haft och nånsin kommer ha i mitt liv..
Tack älskade rara ni:) Älskar er så mycket..
Gohjärtat

Lägger in våran låt också.. för er.. Våran första låt <3 <3
Tar live versionen för jag vet att Johan har ett kärlek till just den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0