Äntligen har jag köpt en datorplatta :-) e...

2011-04-07_15_46 (MMS)

Äntligen har jag köpt en datorplatta :-) en sån där med fläkt i, så nu kan jag ha med mig den i sängen :-) min förra dator blev ju överhettad så jag tänkte jag skulle slippa det me denna :-) idag har jag ju varit ledig.. Me andra ord så började min helg idag.. Jag och mina föräldrar har varit på lite äventyr. Förenat nytta med nöje :-) kvällen bestod av middag, hockey och massa mys.. Igår kom ju som jag skrev tidigare Rickard till jobbet med tvätt.. Lite nostalgi där då:-) men jag slutade nästan direkt när han kom.. Mamma lagade mat och Rickard kom och åt med oss innan han åkte hem, så vi hann ju kramas lite ändå.. :-) de var så soligt å vårigt igår så vi kunde inviga balkongen, helt underbart. Hoppas det blir soligt den 23e oxå för då drar jag och Nathalie på partykryssning :-) jag längtar sjukt mycket.. Saknar min kära cinderella å att släppa loss:-) sist ja åkte var de ju en måndag och Lassekryss och jag blir ju inte partylinda på samma sätt när ja ska träffa Lasse:-) puss å gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0