Goodmorning sunshines :-) nu är jag på väg...

2011-04-23_18_13 (MMS)

Goodmorning sunshines :-) nu är jag på väg till jobbet men tänkte bara tala om att jag har överlevt kryssningen :-) vi hade så sjukt kul och hade mer än tur med vädret. Måste ha varit rekordvärme i sthlm. Vi satt på däck i bara linne :-) träffade massa roligt folk och dansade hela natten. Vi var sist ut när dom stängde kl fem. Tror att vi kanske sov 2 timmar. Skönt att jag fortfarande har det, trodde nästan att jag tappat stinget för detta. Icke :-) så nu tänker vi boka en ny kryss snart nog :-) torsdag idag och jag ska få göra helg redan idag efter jobbet :-) yeey.. Mattan kommer hem imorn å de kan inte missas. Puss å ha en fin dag käta vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0