Hahaha, kolla in pappa och brorsan :-) hit...

2011-04-03_23_24 (MMS)

Hahaha, kolla in pappa och brorsan :-) hittade en massa gamla kort i slarvlådan hemma :-) så roligt.. Igår kom ju pappa och mamma och hämtade mig på jobbet. Och när vi kom hem stod Rickard och väntade.. Han ringde under dagen å berättade att han fått börja köra tvätten till oss igen och att de var första dagen men dom är två bilar och dom tar ett varsitt av oss och Ch men den gamla gubben hann före till oss. Så de var ju en väldigt glad nyhet men ja litar onte riktigt på de där åkeriet så de kan säkert bli nån ändring IGEN :-) Vi drack iaf lite kaffe innan han for vidare.. Govännen <3 Nu ska jag jobba.. Fick sällskap av papsen till mitt morgonkaffe imorse. Jättemysigt.. Puss och ga en fin dag mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0