Helgen rullar mot sitt slut :-) den har va...

2011-02-26_21_01 (MMS)

Helgen rullar mot sitt slut :-) den har varit mycket trevlig.. Fredagen åkte vi direkt ner till ch på after work som var väldigt trevligt. Jag och Sandris blev lite småfnittrig :-) Efter det gick jag Sandra Irene och Ewa på bio. Hur många lingon finns de i världen. Och den var ju så otroligt bra. Vi grät å skratta omvartannat :-) Igår klev jag upp kl 8.30 och rev ut alla mattor och sängkläder, soffdynor- rubbet och drog en rejäl vårstädning. Skrubbade allt och de va så skönt. Underbart att man äntligen kan börja hänga ut på vädring på balkongen nu.. Sen tillbringade jag lördagen med min fina vän Sandra igen.. Käkade lite, kollade gråtfilm och mös på.. Sandra är min lilla ängel utan vingar <3 å idag har de varit regnigt å grått ute. Så himla trist. Inte haft lust att göra nåt alls. Spelade bingolotto och nu kollar jag BB live. Imorn kommer mami å papi och hämtar mig efter jobbet och ska stanna en hel vecka. Underbart.. Ja har tagit semester tors och fre så vi får långhelg tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0